about us



Idag skulle pappa och jag till stan men vi hann inte med det så det blir nån annan
dag i veckan. Skulle träffa tjejerna kl 6 på maxi men det var bara Maggan och jag
som hann, så vi va nog där en timme tills Becca kom. Medans vi väntade så kom
en alkis som gick o prata med oss jag vet inte hur länge vi försökte undvika
honom. Men när Becca kom tog vi bussen till donken vid 19.30 satt där tills
 ungefär nio, då Philip kom o hämtade mig, för de skulle ta bussen o jag va nog
 inte så sugen på't men orkade inte sitta där heller.

Börjar längta smått efter sommaren, älskar bilderna!




                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Maria

Fy vad härliga bilder, vill med ha sommar!;)

Romme bilderna var med härliga vill ha vinter haha;)

2010-03-21 @ 13:55:59
Postat av: B E C C C A

GE OSS SOMMAR NU! :D

2010-03-21 @ 16:30:57
URL: http://REBECCAHALLSTROM.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0