Hate it


Fick låna Philips dator, har ju nationellt prov i engelskan så tänkte
bara repetera lite tråkig gramatik, men har ''hittat'' roligare saker
och göra. Pappa kom och hämta mig efter skolan, hade hemkunskap
som sista då vi arbeta två och två jag har alltid en tendens att alltid
hamna med Daniel. Haha men det gör mig inget. Min mobil har ochså
gått sönder så imorn när vi har tränat åker vi och lämnar in den.
Pappa och jag tog stan en snabbis för att kolla resor, hoppas att
det blir av. Glömde säga, Jag och Lovi hade var sin redovisning i so
idag jag döör när man ska stå och redovisa för klassen, och på svenskan
ska vi stå och redovisa i minst 5min så jag känner mig redan
jävligt nervös bara tanken fast det är långt kvar tills det gäller.



Djuder på en bild ifrån konfirmationen ;-)

Tagen av Lovisas kamera: www.lovisahelena.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0