Today

Kunde inte somna inatt somnade väll vid 3, men har hört
att folk hade mer otur än mig, som somna vid 5 usch.
Idag efter skolan så blev det stan med Maggan, Lovi
och Vickan, jag hittade 2 skjortor 1 på lindex för 300:-
Men det var den värd och den andra på veromoda för 200:-
men den var jag en aning osäker på men den slank med hem.
Och är riktigt nöjd med båda inköpen.
Här kommer bilderna som jag skulle lagt upp igår
de är ifrån iförrgår och igår=)
(Skulle vart 6bilder till men ifall inlägget raderas igen ,så kör vi lite säkert)



Dom två första bilderna så brukar mina kvällar se ut
Och den sista bilder så brukar mina mornar se ut
Fick dock inte med en bild som jag ville ha med men
ni får nöja er med de här. Gjorde även klar min
nya header som jag ska fråga Vickan ifall hon kan hjälpa mig
 med att lägga upp den=)

Skjortorna, mina inköp

Från Veromoda


Lindex


Ha det bäääst ;-)


Kommentarer
Postat av: Vickan,

like both

2010-01-07 @ 21:01:34
URL: http://victoriafabian.devote.se
Postat av: B E C C C A ,

snygga som faen!

2010-01-07 @ 23:33:54
URL: http://rebeccahallstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0