Stockholms konserthus

Gick in o läste lite om nästa helg, jag har inte riktigt full koll på det.
Vi kommer o vara 1300 sångare uder ledning av Walter Owens från
Chicago, hört att han ska va riktigt duktig på sången, så nu fattar
jag varför alla låtar var på engelska hah. Nu är det inte långt kvar,
fattar att den inte är så kul att läsa om just detta, men har inget
o skriva om just nu efersom jag inte har gjort nåt idag,
Just det kollade en liten stund på Hope for haiti igår natt.
Såg när Alicia Keys inledde det, jag älskade det.
Kollade även på reprisen idag guud folk
som har överlevt i 10 dar o räddas ifrån
byggnader som har kollapsat över dem.

Men ikväll blir det förhoppningsvis tjejerna;-)

Nästa lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0