Sjuk

Börja med att gå upp som vanligt, men kom ingenstans när jag satt vid bordet
kunde inte äta, fick ont i halsen när jag svalde så då va det bara o slänga skiten,
så jag gick o la mig igen o sov ett tag, hade även lite huvudvärk kände att dagen
 bara kommer bli sämre, så stannade hemma, kände mig lite febrig men hade
 inte nån feber alls. Kanske var för att jag fick inte så mycket sömn inatt
 vaknade 4,5 gånger men jag får se hur jag mår sen om jag är lite piggare,
om jag orkar va med tjejerna eftersom vi har studiedag imorn, men jag
 får hoppas att jag blir piggare, vi hade ju även svenskaprov idag o mitt
pluggande igår skulle nog gjort så jag skulle klara det, förhörde mig igår o
 gick bättre än förväntat, men jag får väll göra provet nån annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0