Music

Idag i skolan hade vi äntliiiigen MUSIK, brinner verkligen för det ämnet,
Alltid gjort, är även inne på mitt 10onde år i kören, tänk gått i samma
kör i nu 10 år shiiit lång tid, Men jag har inte tröttnat på't ett dugg.
Vi fick även visa våra skills i gitarr, (spelar det på fritiden, samt lite piano)
Ser framemot den här terminen sjukt mycket. Det är ju vår sista termin
nu i skolgårda kommer sakna klassen enormt!
Ska verkligen försöka förbättra mitt betyg, jag vill prestera bra nu,
och vara nöjd när vi sedan står där på skolavslutningen.

Men nu ska jag plugga lite engelska
sen till skolan för vi har öppet hus mellan 17.30 till typ 20.00
men men det är ju bara två lektioner så det funkar nog.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice :)

2010-01-13 @ 17:08:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Vickan,

vi satsar stort :D

2010-01-13 @ 20:43:33
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0