Min dag, kul o veta

Här kommer min dag har verkligen
gjort nåt helatiden typ;)

Vickan kom till mig, vi drog till napoli och delade på en pizza
för första gången har jag ätit en halv pizza som inte är en barnpizza
Blev ganska chockad själv hah. Sen gick vi till mig satte på filmen
''Ladder 49''. Men hann inte se klart den så vi mötte Lovi på maxi.
Sen gick vi till Jossan o sen vidare till Sun 4 u? För Vickan skulle
fixa sig en bränna :) Träffade även Oscar där. Sen tog vi bussen
till Donken och där mötte vi även Viktor o John, sen va vi vid Johns
trapphus för det va så jäka pisskallt, kanske dumt o säga vem
vet inte att det är kallt här igentligen ; )

Men ska gå o sova snart blir träning imorn med Maggan
o kanske Becca;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0