I'm bad, sorry

Känner att jag har dålig uppdatering här, men det är
mycket med skolan, framför allt matten. Har svenska prov på måndag
så jag tror inte uppdateringen för kommer att bättras i helgen, orkar
 knappt sätta på datorn, blir så himmla trött av allt som ska göras.
Men ska försöka ta en paus ibland i det hela o göra nån uppdatering här
på bloggen.

Men gårdagen spenderades på stan efter skolan med Vickan Lovi och Maggan.
Just det, vi hade beep-test (stavning) i skolan har iaf förbättrat mig, men jag
blir ändå inte nöjd med min prestering. Men på kvällen kom Jossan hit
så vi kilade iväg till Becca för att fira tjejen. Va döötrött när jag kom hem
så jag somna med detsamma.

Men nu ska jag överföra bilderna till datorn från igårkväll
kanske åker o handlar med mamma innan dom kommer upp här.

Becca fyllde 14 januari
Grattis BECCA i efterskott<3
Älskar din humor, kan ligga och as garva innan
jag ska somna när jag tänker på ex, kålmården,
alla dina jävla sköööna kommentarer, dina skämt
och jaaa det finns en heeldel roliga minnen med dig
älskar dig tjejen<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0