Fredag- Lördagen

Gårdagen slår alla helger jag har varit med om,
Gick upp kl 6 och började röra på oss mot
konserthuset vid tio i åtta och intog plats,
Min hals va helt död när vi åkte hem.
Vi hade övning, lunch, övning, övning, övning
och till sist konsert jag ville inte sluta för det var sån
kraftfull sång i slutet så vi körde den om och om igen
som tur var, vi körde även Michels Jacksons
låt We are the world för de drabbade på Haiti,
Då kommer även en av artisterna in en som
man har hört lite om de här veckorna
Christoffer Hiding som medverkade i idol
2007, han skulle släppa album o bla bla bla
och så körde han ett solo nummer helt underbar är han!

 
Glömde säga förrut när vi hade käkat i fredags
gick vi till världens mysigaste fik
beställde en kopp choklad för 30:-
Och en chokladboll för nåt
Så motala är iaf billigt om man jämför haha,

Lördag:
När allt va slut så var vi stressade till tåget
kom in på station typ 5min innan tåget åkte
så vi hann precis med Pressbyrån
Vi fick ett av mina favorittåg nybyggda
plus att vi satt i förstaklass hah
Vi blev 10 minuter sena med tåget,
men det va inget o klaga på
för tjejerna som kom ifredags
i kören deras tåg va nog 3 timmar försenat.

Det va min helg deen slåår allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0