ett måste!

Tänkte bara sumera lite av min dag.
Mötte Becca vid 10 i fem, så mötte vi Vickan på Bk satt där ett tag
senare kom Lovi och Oscar, tog oss en runda på maxi, Va där en
timme eller så, va kanske 2 timmar till och med
så kom Maggan och Jossan. Så gick vi till bk igen o satte oss
låter ju kul, finns fan inget o göra här, Bk stänger 10
medan Donken på andra sidan stan stänger 12.
Mamma kom o hämtade mig o Lovi efter 10,
Skjutsade hem henne och sen tog mamma och jag en runda
med Otto, sen ber jag mamma hålla min plånbok o mobil.
Det här är ett måste när det ät MYCKET snö, En SNÖÄNGEL
mamma blev helt paff, sen kommer ju Otto hoppandes i snön
och springer på mig, jäkla skit hund, men snöängeln klarade sig iaf
tog en bild på den, men som ni vet så är det krångel med att föverföra
bilder till den här datorn, FAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0