sommar bilder



Saknar lite mitt blonda hår, funderar på't igen, (bilden är över 1år gammal)


Kollade Lovis blogg då hon laddade upp ett par bilder från Maggans
sommarstuga, när vi var där i sommras. Så nu kollar jag i mina bilder
och blir Väldigt sugen på sommar nu!

Becca är fotografen=)

Tycker det kan va läbbit med sånt vatten då man inte äns ser sina fötter,
typ att en björn kommer upp framför en, för jag har lärt mig att de kan simma
jag vet att det låter helt sjukt av mig, även om det låter omöjligt



25 juni en dag med Vickan och Lovi som fick ett slutade såhär.


Klassen ''Robinson''


Kjell kör vättern runt


Liseberg med konfan 24 juni


Tänkte att jag är ju ganska dålig med bilder
så här fick ni lite av min sommar 2009 och
längtar bara till sommaren 2010







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0