Avatar

Igår skrev jag ett inlägg men det raderades på något sätt.
Så jag orkade inte skriva ett nytt, tänkte jag skriver ju alltid ett på
kvällen, men det gjorde jag inte heller, gick o la mig ganska tidigt
igår faktist. Men bara för det bjuder jag på en äckelbild.
Idag ska jag gå och se filmen Avatar med Jossan kl 17 den
va Ca 2 h och 40min så den är ganska lååång.
Igår gick mina favorit byxor sönder,slitna som fan.
Så mamma fick köpa mig ett par nya, bad henne köpa 2
som inte va likadana vilket resulterade i att jag fick
likadana som mina gamla, jeans blå, och
sen ett till par i svarta, så just nu är jag nöjd, även
om det va mina pengar som fick lida för det.

Tog bilden alldeles nyss utan smink:o
Mitt är uppsatt i en hög tofs, märkte även att jag har hörlurarna på mig.


Kommentarer
Postat av: Beccaa,

söter bild!

2010-01-04 @ 14:37:45
URL: http://rebeccahallstrom.devote.se/
Postat av: Vickan,

SNyggo!

2010-01-05 @ 15:22:44
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0