Are you kidding me

Suttit helt isolerad, kännt mig som en äcklig typ som är drogadmed äckel kläder,
äckel face m.m hela dagen för att jag var övertygad om att svenska provet
 är imorn men det är på TISDAG, vafan min söndag kunde ju varit bättre!

Skulle igentligen åkt o tränat idag, men försov mig. Maggan skickade sms vid
 kanske 9 lr nåt om att hon inte skulle träna pga förkylning, somnar om efter det.
Och vaknar senare av att Becca smsar mig(för vi 3 skulle träna), helvete
då hade jag försovit mig, när jag tränar så äter jag frukost
minst 2 timmar innan jag ska träna, och om jag skippar den
så kommer magen kurra, jag är jämt vad säger man,
morgon hungrig, om jag stressar tar allt dubbelt så lång tid
för då måste jag äta alvedon o bara slappna av
för min mage typ spänner sig, krampar, vilket händer oftast varje dag
 i mitt liv så det är min stööörsta nackdel med min vardag
 så jag fick hoppa över träningen.

Men slut diskuterat om det, jag ska nog skriva upp nogare när vi
har prov, läxor, hah ha det bra

Det här blev ett tråk inlägg långt utan bilder

SkitinläggSkitinläggSkitinläggSkitinläggSkitinlägg
SkitinläggSkitinläggSkitinläggSkitinläggSkitinlägg
SkitinläggSkitinläggSkitinläggSkitinläggSkitinlägg


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hehe borst tänderna och skaff ett liv Hehe!;)

2010-01-20 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0