Vickan o Lovi TIME

Kom hem ifrån Vickan för Ca en timme sen. Solade med Lovi förrut vid 2
 sen försökte jag plugga kemi men hjärnan hängde inte med så jag gav upp,
Kollade på Djungel George som gick på 4an, var inte så pepp på att hitta på nåt
eftersom det är så mycket i skolan, Men bestämde mig efter att ha
beslutångesten att ge mig iväg till Vickan där Lovi oxå va, så kom dit utan
 smink, o inte fixad eller nåt orkade inte stå o fixa mig, Men vi satt vid datorn,
 målade naglarna, kolla på Melodifestivalen så en ganska lugn lördag för oss,
 vilket som jag behövde

Jag igår



Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: Vickan,

god natt frida ;)

2010-02-07 @ 15:21:16
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0