The time of my life

Guud vad sköönt, de senaste 3 dagarna har jag pluggat i minst 3 timmar.
Mamma säger att jag överanstränger mig med alla prov och läxor
 för jag får som kramper i hjärtat på kvällarna, och måste sova
med riskudde som man värmer. Ibland måste jag ha musik i örona
för att inte ha några tankar, eller oro om proven, så att jag inte
''stressar upp mig'' Men nog med det.

Idag hade vi kemi prov jag får hoppas att det gick vägen.
Efter skolan åkte jag Maggan, John och Viktor o tränade
det var verkligen på tiden, vi lyfte vikter men min axel
är avdomnad just nu men får väll tämja lite sen lr vad man
nu kallar det. Efter det gick vi till östenssons o köpte godis
tills nationella provet i svenskan då vi ska skriva en uppsats
om jag minns rätt, Var även på kören idag men nu ska
jag slappa framför tven.

Det här blev ett långt inlägg men ska passa på
när jag lånar Philips dator=)

Ha det bra= )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0