Känns som söndag!

Denna dag känns verkligen som en söndag, har skickat sms till alla
Maggan skulle va hemma, Lovi har inte svarat men läste på hennes
blogg att hon skulle nog va hemma, Vickan kunde va med har inte 
av sig, Becca kunde kanske va så har jag tur så blir det iaf
Becca o Vickan. I natt öppnade jag föstret för det va så varmt enligt mig,
Så när jag vaknade låg det en snöhög breve sängen o jag fick
inte igen fönstret så fick ropa på pappa.
Efter som alla har pratat om dethär snökaoset tog jag mig till ära
o berätta om denna händelse, eftersom jag fick råpanik!

Faan vilken suug dag dethär blev Vickan ringde medan jag skrev
här o sa att det är så mycket snö så de ville inte ut o köra,
så hon skulle va hemma.
Fan nu gick dagen ännu sämre nu kan jag inte ladda upp bilder
här på bloggen heller, hur ska dagen sluta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0