Jävla fronter skit!

Fronter är ju helt jävla meningslöst!
Det står Frånvaro när jag va anmäld sjuk,
Det står frånvaro från slöjden fast jag inte har varit det,
Det står frånvaro när jag va hos tandläkaren,
Det står frånvaro på svenskan när jag va där!

Fan om jag va anmäld sjuk ska det stå: A
När jag är hos tandläkaren o har med sig lapp ska det stå: B
Vem fan kom på att man skulle ha ett ''skolnät''
Ursäkta men måste uttrycka mig någonstans, så det får bli här.
För mig är det en stor/viktig grej, jag är inte den som skolkar, ALDRIG!
Ska det va rätt, Så ska det vara rätt!


Så, idag i skolan hade vi aktivitetsdag. Så på förmiddagen
hade vi hemkunskap o bakade muffins och bröd,
Eftermiddagen så pimplade vi Maggan o jag skulle gå en 'genväg'
då vi märker att snön går till knäna på oss så det ändrades snabbt
det blev snarare en 'omväg' Haha lyckat!

På kvällen blev det möta upp tjejerna o Oscar på maxi
för att köpa tacos, så gick vi till Maggan o fixade det.
Skriver mer imorgon för då dyker oxå bilderna upp

Bilder ifrån skolan i veckan wohoo!                                                                 


Pimplingen börjar:

Termosen va tvungna att åka på

Tålamod är en fiskares bäste vän

                                                     
Jag får bjussa på sista bilden då håret är blött ifrån när
Maggan o jag la oss i snön: )

Neh nu ska jag sova natti, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0