En kväll med bloggaren gudrun och lovi

Spenderade kvällen med Lovi och Becca, vi satt på bk
och snackade, sen vidare till maxi för Lovi skulle ha hårfärg,
Så köpte jag goodis men just nu vill jag bara elda upp godispåsen
har fått nog, sen vidare till Becca kolla en massa oseriösa filmer.
''Gun'' filmen är nog den bästa av dem alla.
Sen kom Lovis pappa o hämtade oss så nu sitter jag här
pappa kom även med ett papper där jag skulle
fylla i en massa för vi skulle fixa mig ett PASS.

Tog den första digitalkameran så ni ser ju kvallen på 5mp


Några utav bilderna ifrån stockholm förra veckan

Joshua Nelson ifrån New York, han va störtsköön; )
Har bilder på Walter Owens o Christoffer Hiding på mobilen
så dem skippar vi =)


Kommentarer
Postat av: B E C C C A ,

Tummen upp bah! (Y)

2010-02-06 @ 00:41:31
URL: http://rebeccahallstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0