Ni vet redan....

..Ni vet redan vid dethär laget att jag är suger på att uppdatera
bilder här. Mohaha nu blir det ännu färre för kameran gick ju
sönder i helgen o är på operation, se om den kan leva ett
bättre liv efter det. Men om ni har tur tar jag med mig lilla
den kameran, för snart ska jag iväg o käka pizza
med tjejerna ska bli göttans har hållit mig ända sen jag
kom hem från skolan så det kommer sitta fint. Är
fortfarande lite butter efter biologin även om Lost va.
För jag va för trött att kolla färdigt. Men solen skiner
himlen är blå åhh vad det är sköönt att leeva då!

Kolla just ut o såg vädret, kom på denna gammla visa=)


Kommentarer
Postat av: Vickan,

vickan är igång me bloggen igen bara så du vet ;)

2010-04-01 @ 20:12:32
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0