Nya Zlatan

Yeees, som rubriken så har jag blivit den nya Zlatan idag
Zlatan kan slänga sig i väggen och jag tar över haha

Idag så har vi spelat fotboll med skolan nere på borensplan
vi soppade bannan haha noot vi förlorade varje match
efter som vi går in så mkt i fotboll asså haha =)

Men idag har jag bara varit hemma och slappat
och sen åkte och hämtade datorn så jäkla gött (Y)

Imorrn drar jag till frissan och slingar håret och
ögonfransarna som jag fick i konfirmations pressent
Sen så ska jag börja i dans med Vickan och Lovi
showdans hah får se hur det går =)

Men nu ska jag kika vidare på svenska hollywoods fruar
tror jag det heter =)

Vi hörs ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0