Ett litet avtal

Nu så sitter jag vid Philips dator och är hur trött som helst
Så får se vad som händer sen

Datorn är inlämmnad och har ingen aning om när den fungerar igen
och jag som hade fixat en header till bloggen aja,
men jag och Philip gjorde ett litet avtal
om han fick låna min Systemkamera
och jag fick ha Philips dator tills han kommer hem
så idag har jag verkligen spenderat en lång tid
vid datorn när jag väl kan det.

Måndag: Ska vi ha idrotts dag med skolan eller vad det heter
då vi ska vara nere på borensplan hela dagen och
spela fotboll tror jag

Tisdag: Då blir det först skola
sen kl fyra ska jag bege mig iväg till
frissan i stan och fixa utväxten och kanske det
blir en lite mörkare varjant nu när hösten är påväg

Lite liknade färg som Lauren Conrad har


Vi får se hur lång tid dröjer till mitt nästa inlägg
om vi har fått datorn då=)

Vi hörs ; D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0