22/9

Idag var det skolan som gällde då man sluta tio över tre.
Sen när jag kom hem åt jag lite och slappade framför tv,
Sen så skulle jag plugga jag försöker göra allt för att skjuta upp på
mina käraste läxböcker, så såg jag chansen att jag kunde åka och handla åt mamma
så då gjorde jag det, sen kom jag på att jag kunde ta ett bad för det va ett
tagsen jag badade haha så sen var jag tvungen att sätta
mig med det roligaste jag vet mina läxor
usch fysik är inte min grej men nu sitter jag
och kollar på idol sen blir det andra avenyn.

Igår kväll så var min favorit film på tv ''Ladder 49''
jag verkligen stor tjuter när jag ser den.
Men samtidigt som den va, var oxå svenska hollywoods fruar så
 jag zappade mellan kanalerna, jag tror jag dör
den där jäkla Anna anka hon är sjuk i huvudet på riktigt!
jaja nu ska jag inte klaga mer
vi får höras igen imorgon antingen
när jag har tränat eller vart på hundkurs med Otto.

                                                                                                                                         
En bild ur ladder 49                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0