Tappa Rösten..

..Nåt liknande hände mig förrut i skolan,
På rörelsen skrek vi som galningar
när man fick bollen då la jag även
till lite mörkare,(killröst)
haha aja, nu glömde jag bort
vad jag skulle skriva...?

Idag skulle man va med tjejerna
men jag tog en lugn kväll,
pappa skjusade mig till stan, var tvungen
att köpa hörlurar, sen hem igen då
passa jag på att käka BK
eftersom  jag ändå va ensam hemma, gott!

Sen hade jag inget för mig så
pappa kom o hämta mig så nu sitter
jag här hos pappa o kollade nyss på idol=)

Imorn ska jag igentligen till Gävle
och kolla på hockey, stavning?
Brynäs mot LHC men är inte pepp på`t
så jag skippar det imorn
är inte sugen att sitta i en bil helt rast lös i 4TIMMAR

så då hänger jag nog med mamma o moster
till Linkan se om det finns nåt litet att fynda


Brynäs är dom svarta för dom som inte vet

Adiòs Amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0