Lördag!

Jag känner att skolan kommer ikapp snart är loooovet slut, fan oxå!

Idag åkte pappa och jag iväg till fornåsas kyrkogård och tände ljus för farfar,
 det som är allra mest jobbit med att farfar inte lever, det är att jag var så liten
 när han dog, jag var bara 4 år, men jag har ändå som små minnesluckor ifrån den
 tiden, med honom inne i bilden. Så dom minnesluckorna är jag väldigt tacksam
för.Det mest jobbigaste som jag är sjukt förbannad över var att han hade många
 år framför sig,om inte den där jävla cancern skulle ta över honom,
ursäkta om jag svär men det kan va så jäkla mycket som man stör sig på,
 Men jag tror även att han har det bra var han än är <3
Sen tände vi ljus på minneslunden för Sara som jag oxå tror har det
bra var hon än är<3

Men annars idag har jag bara vart hemma träffade Jossan en snabbis
hängde med henne när hon var och solade, sen hem igen.
Snart kl 19.00 ska jag hem till Jossan sen ska vi vidare till jacob ; )

Ha det bra, ta vara på eran tid mer era nära och kära,
 låt inte den tiden gå till spill=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0