Igår, Torsdags

Igår var jag med mormor till sommarstugan. Jag skulle ringa 9 på morgonen
till henne för hon skulle komma vid 10, men jag låg o sov kl 9 så mormor hann ringa mig.
Men hon kom vid 10 sen bar det av till sommarstugan, då vi krattade löööv, gick runt i skogen
för det ville mormor, som jag fattade skulle vi bara gå ner för berget som stugan är på
och kolla på röön! Men vi kom nog tillbaka efter 50 minuter, men vad gör man inte för henne..haha
matsäck o lite käk sen ut igen för att kratta, vi har så stor tomt eller va man nu kallar det för
så det tog ett par timmar. Sen när vi åkte hem skulle mormor till nykyrka och köpa garn
Sen åkte vi vidare och tände ljus för Sara och morfars föräldrar på kyrkogården.
Sen kom jag hem och var helt slut, men va med jossan på kvällen
då vi drog snabbt till stan efter det bk och sen åkte vi o mötte frida borèn
och tillslut hamnade på donken sen bar det av hem.

Lägger upp bilder från sommarstugan lite senare
måste ut med Otto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0