Första Oktober, Första Snön

Sitter och kollar på idol ätit två av mina muffins, o lite ostbågar vilket
inte gav ett bra resultat, mår helt enkelt illa!
Så nu klunkar jag liter vatten. Så imotn är jag FEET
Idag i skolan på Elevens val säger Lovi titta ut det snöar!
Fy faan hoppas det tar ett bra tag innan det kommer medr,
Man va ju i varamon nyss och bada och svettades av hettan
kan vi inte ha sommar hela året om och kanske vinter i 1 månad och
det ska vaaaa på JUUUUULEN!
Men som sagt va hos sofie förrut, då vi
gick ut med sally och vickan gjorde en scen haha
jag tror jag dör så kul det va fast jag va med i introt
vi skulle gå över två smala träd som låg som en bro vid ett dike, då
dom börjar rulla då jag ramlar åt sidan utan panik eller så
medans vickan fastnar och vi alla döör av garv haha:P

Men nu ska jag kolla vidare på idol; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0