28Oktober

Igår fyllde min minsta kusin Ella 3år så då fick man säga grattis till henne=)

Idag va jag knappt en timme på stan med Lovi hon hittade, en kofta, sen så tog vi en
riktig snabb fika på ströget, och idag är vädret underbart som tur va. Nu sitter jag
hos pappa väntar på att Lovi ska käka så ska vi va sen när hon är klar. För nån vecka sen
eller två så letade pappa efter ny soffa då jag hängde med, så hittade vi en till slut så nu sitter
jag även och väntar på att den ska komma, dom skulle komma med den mellan 16.00 och 18.00
så vi får se om jag är här då när den levereras hit, men nu ska jag fördriva tiden
här framför datorn haha jag har inte alltid ett roligt liv,

Adiòs Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0