13 Oktober

Idag va det skola som vanligt
sista lektionen var HK
då vi skulle göra inlagda päron,då
jag fick jobba med Danne och Johan
medan det kokade så hade vi genomgång
då vi märkte att vi hade lyckats med att göra
typ som knäck, men det blev en succè utav dom andra
haha, misslyckas man lyckas man på nåt annat vis =)


Efter skolan så va man hemma o käka
sen skulle vi mötas upp kl 6 på maxi
Lovi Vickan Becca och Maria
och snacka så va vi ute i 1h 30min tror det
var ännu längre tid men nu ska
jag kolla klart på Andra Avenyn =)

Idag hade jag även engelska provet
jag kan säga att det var inte det lättaste provet hah:P

Adiòs Amigos ;-)


Kommentarer
Postat av: Vickan,

Ska du plugga spanska i gymnasiet ;D? hah

2009-10-14 @ 21:26:13
URL: http://victoriafabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0