sjukling

Åkte hen ifrån skolan vid 11.30, mår inte ett dugg bra så mamma
fick komma och hämta mig. I snart 2veckor har jag haft kramper imagen
för den som vill veta punkt
Vi skulle igentligen åkt till sporthallen och kollat när nån eller några dansar,
fick även hjälp utav Tony, kemilärare  om lite vad som skulle hända på kemin
så jag kunde plugga lite hemma, Men har sovit en stund nu så ska väll
försöka greppa tag i kemiböckerna nu o allt tillhör, se om nåt kan
fastana uppe i skallen som oftast brukar gå in i örat sen ut i andra
förhoppningsvis gör det inte det men vi hörs kanske lite senare
ifall jag orkar sätta mig vid datorn igen=)

Ha det göttans ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0