Singing Bee Celeb..

Det är just vad jag sitter och kollar på, eftersom jag
 såg att kjelleman skulle vara med.
Suttit och käkat lite glass bästa att passa på att götta sig medan man kan,
Ja, kjell åkte ut efter andra eller tredje omgången hah, Det var
nästa väntat om man känner till Kjell. Eftersom Josefine Crafoord
var sjuk imorse på vakna med the voice, så fick kjell
hoppa in jag avgudar hans barnslighet hah.
Jag sitter verkligen varje morgon o kollar på detdär
radioprogramet som sänd på kanal 5 från kl 06.30- 09.00 ;)

Men nu har jag pluggat matte och tyska skönt att fått det gjort iaf=)
Får se om jag behöver plugga nåt i helgen hoppas inte!

Bilder på kjelleman för er som inte vet vem människan
jag pratar om är


Sista bilden tog jag när han körde vätternrundan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0