Ett helt onödigt inlägg

Bara för att försöka hålla mig aktiv här på bloggen
blir det ett allmänt tråkigt inlägg!

Skolan idag cyklade faktist va ganska sköönt
åkte lite extra tidigt för att inte stressa och kunna
ta det lungt och lyssna på nån extra låt på mp3.
Självklart kan jag aldrig va seeg av mig hann med
en låt som var 4 minuter låång så jag var framme tjugo i,
så då äre bara att ta lite extra tid när man parkat cykeln
för att slippa fördriva den där tråkiga tiden i korridoren.

Just nu sitter jag bara och väntar på att Philip och Lovisa ska komma hem
Tänkte först ta ett bad men tiden är nog lite sen,
Skulle igentligen pluggat men orkade inte med det, ojdå!
Men imorn har vi ju studiedag så ska försöka gå upp ganska så tidigt
ändå vid 9 eller 10, om jag går upp alldeles för sent så kan
jag inte somna på kvällen.. skulle gärna ligga o sova
heladagen men det går ju inte i sånafall, blir så sur på sånt där!

Men imorn blire att umgås med tjejerna<3

Adiòs Amigos

För att det ska bli extra tråkigt inlägg så
får ni stå ut utan bilder, som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0