Dagen före idag

Igår så hade vi studiedag, då träffade jag
Becca och Vickan då vi käkade på med eller utan
sen kom borèn en stund, gick lite på stan med.
Sen så tog vi bussen för vi skulle
sola lite det var ett bra
tagsedan jag solade solarium =)

Men idag hade vi gymnasiedag i skolan vilket
innebär att massa gymnasie linjer kommer till skolan
sen får man välja 6 st att gå på och lyssna
på vad dom som går den linjen tycker, typ
Så vi hade en ganska slapp dag i skolan idag ; )




Bilder från igår med tjejerna<3!

Imorn blir det nog inget
bloggande för då ska jag först träna
Sen plugga So prov

Adiòs Amigos


Kommentarer
Postat av: VIckan

Folk är alltid så bra på att ladda upp de finaste bilderna på mig ;D hah inte

2009-11-13 @ 17:19:40
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0