Söööndag

Dagen börja med att jag gick upp halv nio fixade mig och allt
sen vid tio åkte jag till mamma och bara slappa

sen vid tio i elva så åkte jag med becca till konfirmationen
och där var det först gudtjänst börjar bli långtråkigt nu
Sen så bestämde vi vad vi ska göra när vi konfirmeras
och då blev det att vi ska ha ett drama
sen fick vi typ kolla hur en orgel funkar
och gjorde arband om vad man tyckte typ va öken,mig själv lr nåt sånt  ; )

Sen åkte man med lovi hem
då så pluggade jag
sen imorn på lunchen i skolan
ska vickan och jag hem till mig och äta lax mumms
så jag gjorde maten idag så vi värmer imorn
och det blir lax med pasta med wok i och soja och sötrus sås i gjorde en röra där haha
man passar på när man är ensam hemma helakvällen
men det blir riktigt gött var ju tvungen att smaka pastan fan får skriva en kokbok haha  : )

sen har jag typ forsätt att skriva uppsatsen på tekniken men är inte färdig än har väldigt mycket kvar
faan måste jobba med den i veckan jag har bestämt mig att den ska va inlämnda nästa vecka
för när man väl sitter i datarummet i skolan så sitterman ju typ
på bilddagboken och massa annat för hon kommer ju aldrig in där
men nu är jag på G med uppsatsen iaf tur det !

hmm...? vet inte vad jag ska skriva mer så


Adiòs amigos ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0