Ojoj det va ett tag sen! ;o

Oj shiiit jag har glömt och blogga på mer än en veckaa :o aja nu bloggar jag iaf ; )
Veckan har känts kort tycker jag !
kanske är för att man har fått Vårkänsla gud va sköönt det finns inget härligare
när man känner att våren är påväg
: )

Idag torsdag så hade man fysikprov jag hoppas att det gick bra
för jag har bestämt att jag inte ska ta ut saker iförväg det för kanske turen med sig vem vet ; )
Och vid halv sex så mötte jag becca och vickan vid ica maxi
sen så vid tio över sex skulle vi va hos lovi för hon kollade färdigt
på the hills det är en typiskt lovi/mogusta sak haha garvar bara åt det haha:P
sen så gick vi till vickans gamla lägenhet och tog lite bilder men
vi laddar verkligen inte upp nån av bilderna hah:P
 
just nu kollar jag på sveriges värsta bilförare 
snacka om att man inte kan köra bil hah rätt kul att se

Kommentarer
Postat av: Vickan,

Hahah ah duh, det var ett tag sen ;)

2009-03-20 @ 21:03:03
Postat av: Vickan,

Hahah ah duh, det var ett tag sen ;)

2009-03-20 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0