6/3 Orättvist!

Nu har min moster kommit fram till thailand!
Är så avis så det inte är SANT...
det är orättvist tycker jah
haha
nu sitter jag iaf hos pappa och här funkar internet iaf
hos mamma funkar det inte man  blir ju galen då
men rätt skönt utan internet ibland

Idag har man först vart i skolan,
sen drogman hem och slappa i kanske 2-3 timmar
sen kom jossan möttes vid maxi 19.10
sen drog vi vidare hem till mig och kolla typ bara på tv let´s dance
Varför här hon tanten kvar :o
inget illa menat men hon är så boooring!!!!!
aja
nu ska jag kolla hemsidor sen går jaag och lägger mig

ha det ; )

Kommentarer
Postat av: Vickan,

Kan inte fatta att Niklas åkte :O

2009-03-07 @ 17:17:38
Postat av: Becca

Illa att han åkte!

Jag vill med till Thailand !

puss <3

2009-03-07 @ 22:42:25
URL: http://rebeccavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0