7/3 Lööördag kväll var bäst

Lördag idag =helg gött som fasen ;-)
Ja, vaknade vid elva
då vickan ringde och behövde hennes byxor till dansen perfekt tid att ringa och väcka mig
faktist annars skulle jag sovit alldeles förlänge ;)

Sen har man pluggat lite hemkunskapen har jag läst igenom och
skrivit lite på uppsatsen på tekniken så jag blir färdig med den om Alfred Nobel han som
skapade dynamiten haha det kan jag iaf ; )

Sen vid fyratiden ringde jag Frida (Borènskan)
som är i Borås och kör Sm i fridrotten själv säger hon att det gick sådär
men det tror jag inte på
tror det gick skit bra ; )
Hon bor på lyx hotel hmm.. vet inte om jag tror på henne heh
om det är sant så är jag svartsjuk påna:P

på kvällen va jag med becca och lovi vid sju tiden
vi satt vi datorn,becca bjöd på lite tacos sen datorn
sen drog det av till maxi, och bk
och när bk stängde gick vi hem till becca igen
och lovi gick hem till sig
sen hade jag det så jävla tråkigt hos becca  NOT
fy fasen va kul det va måste göras om

tog bilder och vi skulle va flumm på nåra och sen
när vi väl ska va seriösa så blire tvärt om oseriösa och flumm och
mycket garv den kvällen

synd bara att inte vickan va med det är det enda negativa med kvällen=/

kommer lite bilder som becca och jag tog

men nu ska jag sova Adiòs Amigos

         


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha älskar dig tjejen <3

aa, måste göras om! (Y)

2009-03-08 @ 02:51:21
URL: http://rebeccavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0