Ute i solen med otto!

Vid sjutiden nu ikväll så tog jag en långpromenad med otto i flippflopp=skoskav :o Jag bara fick för mig att vi skulle ta en extra lång runda men man ska väll passa på när det är så härligt väder? svar jaaa! Vi gick nog 4-5 kilometer o när man går med en hund så tar rundan ochså extra lång tid. Men sen kom vi upp vid Tommy där jag kikade in o kolla om han va hemma så Otto och jag busa lite i trädgården haha ! Och otto fick lite vatten med, för jag tror nog att han va tröttare än vad jag va med hans lurviga päls hah ; ) Men annars så har jag varit hundavakt hela kvällen. Jag börjar bli riktigt pepp på liseberg nu vi drar ju dit men konfan på onsdag fy fan va vi ska åka tjejer ; ) haha det blir nog bra ha den trevlans Adiòs Amigos ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0