Starten

Kom nygligen hem ifrån vätternrundan starten
Jossan och jag skulle kolla på kjelleman haha
Kjell eriksson ni kanske vet han pratar i radio ,redaktör på vakna med the voic, ballar av stål och hjälp jag är med i en japansk tv show ?
han startade kl 12 inatt så jossan och jag möttes halv tolv och gick direkt till starten
och gissa vi mötte den gulliga o roliga kjell ; )

 Men jag tycker ganska synd om honom han har inte tränat eller nåt
och ska köra 30 mil o herregud säger jag !
Men han verka i alla fall va pigg och glad

Glömde säga att vi gick ju och mötte becca och john sen satte vi oss på sibylla och snacka
sen så åkte jag jossan och becca hem

Men jag nog lägga mig snart vi hörs imorn ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0