Stan !

Idag så har man bara tagit det lungt det är ju så varmt ute nu men det är härligt bara, men det västa är man blir trött o får huvudvärk lättare =/ Men vid tre åkte jag och Vickan till stan för jag skulle hitta en t-shirt o kortbyxor nu när det är sommar, hittade två t-shirtar på gina tricot som jag är riktigt nöjd med. Och sen hittade jag ochså kort byxor på vila som jag nog är nöjd med jag va lite osäker på om jag skulle ta dom eller inte men tillslut tog jag dom =) Men nu ska jag ta o steka lite potatis o sen äta nåt till det, bilder kommer på inköpen idag men det är lite knepigt att ladda upp bilder här på bloggen nu, vet inte vad som har hänt men jag får se om det går det märker ni ; ) vi hörs nog lite senare goodbye ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0