Sooool

Kom nyss in ifrån att ha suttit i solen en stund skulle gärna vilja sitta längre men jag skulle äta så jag har precis ätit : ) I torsdags va jag med maria det va ett bra tagsen vi va ; ) O på midsommar kom det först gäster här och vi åt mat o jordgubbar mumms sen på kvällen gick jag o mamma till Tommy där halvkusinerna va o körde lite med otto på baksidan och massa Igår så va jag med Jossan och Frida möttes först på maxi o gick hem till Frida och satte oss på altan o kolla på tv och bara snacka sen så gick vi ut en stund sen gick vi in till Frida igen o satte oss vid datorn men sen så drog Jossan o jag hem kanske vid kvart i 12 på kvällen? det får bli ett kort inlägg för jag vill bara ut i solen men ska först ta en dusch goodbye skriver kanske lite senare ; ) ha det bra i solen nu gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0