Rubrik?

Bloggade inget igår så jag skriver lite om gårdagen
Varamon som vanligt hah va där med Lovi
o för första gången i sommar vare skönt i vattnet kanske lite kallt
men man kunde bada ett bra tag innan man ville upp

sen åkte vi hem o vila och käkade
sen när vi träffades åkte vi ner till borenshult o köpte glass
då vi ser en vikingabåt haha jag skulle verkligen inte
förvånas om det va tyskar som åkte i den haha ; )

Men idag har det bara varit allmänt slappar dag kollat på film
o åkte hem till mamma o då åkte hon o beställde en pizza
till oss o vi är inga såna som älskar pizza så vi dela på en barn pizza
både hon o jag åt nog 1/4 utav pizzan haha men ibland är det gött :p
sen åkte Lovi o jag till maxi vid nio för
vi handlade lite smått o gott tills imorn för då åker
man upp till Marias sommarstuga härligt!
Så imorn blire att ta med sig kameran hah ;-)

Men godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0