Mer Bilder

    Dom bilderna får avsluta ifrån gårdagen som spenderades med Vickan & Lovi

LISEBERGSBILDER!           haha jag är ju bäst o vinner ; )


Idag: Idag så åkte jag och Lovi ner till varamon o sola va så varmt  ute o så kallt i vattnet så man inte kunde bada
Vi åkte lite efter ett o kom hem vid halv fyra tror jag
så då vare bara att hoppa in i duschen o fixa sig
för halv sju åker jag hem till min kusin Martin o ska fira kusinen Malin där som fyller 25 Grattis i efterskott
men jag tar med mig kameran så bilder kommer förhoppningsvis upp ikväll på bloggen beror på när man kommer hem därifrån men ha det bra o njut nu när det är sol ute!

good bye; )

Kommentarer
Postat av: Vickan,

Hahah vilken Glass-brisse han var som står på första bilden ;D

2009-06-30 @ 11:45:43
URL: http://victoriafabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0