Mariebergsbadet

Idag så har jag varit i Mariebergsbadet med Lovi & Vickan guuud det va skönt!
Skulle möta Lovi kl 11 men vi möttes kvart över istället
Och så ringde jag o väckte vickan innan vi skulle mötas
o fråga om hon skulle med, men hon kom ner lite senare dit.
Så idag har man vart i Marieberg hela dan det va så gött : )
Men hela mitt face är rött o brännt mig så in i helvete på ryggen ursäkta
att jag svärde hah men det bränner så fruktansvärt
sen åkte jag hem o åt o sen så möttes vi vid klockan sju o hittade på lite saker
men imorn blire varamon för oss ska va noga med att smörja in mig ordenkligt
med en massa solkärm men nu ska jag nog kolla på en utav filmerna jag köpte igår om jag orkar
 
Goodnatt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0