Jobbat färdigt nu och är hemma

Då har man kommit hem ifrån vätternrundan då jag jobbade för motalatidning
men det va bara idag från kl 1-4 Sen vare bara att åka ner till
tidningen och hämta pengarna sen åka hem =)
Fick jobba med oscar det va helt okej riktigt schyst ; )
Det va helt kaos på stan folk över allt och spöregn sista halvtimmen
det va slappt bara gå runt och ge folk tidningar
men det blev ju reng med så då gick vi runt i dom stora tälten och satte oss i vårat tält
väldigt slappt jobb vare iallafall , så idag har man pratat lite tyska och mycket engelska
hah tur att vi blir undervisade i två språk i skolan haha...
just ja vi hade tältet brevid mix megapol så musik hörde man, tumme upp på det
men jag hatar när man ska överföra bilder ifrån mobilen till datorn det funkade inte
så det kommer inga bilder där ifrån =/



Men här kommer bilder ifrån när vi va hos vickan =)


                Maten jag inte kan stava till             
                             

               
                                           
   
                                        becca tog skämt bild                                                                                                                       
                              och bilden från avsluta


Adiòs amigos kanske skriver senare ikväll
för ikväll/natt drar jag till vättenrundan

Kommentarer
Postat av: Vickan,

Great day (Y)!:)

2009-06-14 @ 14:28:05
URL: http://victoriafabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0