En hel dag med Lovi<3

Idag så blev det lovi vid antingen 2 eller kl 3 kommer inte ihåg. O hunnit med massa saker idag vi har iallafall cyklat en hel del ! ;o men först tog jag cykeln hem till henne sen åkte vi och spelade minigolf nere i varamon och det blev väldigt jämt melln oss skulle jag tro eftersom jag är så smar o slarvar bort resultatet hah Men efter minigolfen cyklade vi hem till mig och hämtade twilight filmen för vi skulle se den hos henne sen åkte vi till maxi och köpte godis och chips hah vi fetta oss men det hör till när man har kul hah ; ) sen så åt vi hem hos lovi,gött mumms : ) Sen hade vi tänkt att åka ner till borenshult o köpa glass men det va vi för lata för så vi åkte till maxi istället hah ; ) Men vi satte oss på lovis baksida och götta oss i solen en stund sen vare dax att kolla twilight Men efter twilight tog jag o åkte hem Men på vägenhem åkte jag förbi tommy och där va otto och lekte så då hoppade jag in där en stund och busa med honom även va ju mamma där såklart sen fick hon inte tag i honom för han bara sprang runt i trädgården så då fick jag hjälpa till men när jag väl hade kommit hem kom mamma efter en stund så satte vi oss och kollade på i taket lyser stjärnorna men nu orkar jag inte skriva med haha men min dag har varit GULD idag tack för dagen lovi <33

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hah, ja tack själv ; D

jag tror att du vann på golfen du!

<3

2009-06-18 @ 23:04:07
URL: http://lovisssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0