Bio Planerna Ändrades

Idag skulle Jossan och jag gå på bio och kolla på 17 again, men vi kommer dit jag hade kontanter och Jossan kort att betala med. Men så funkade tydligen inte den som läser av kortet man betalar med, så då fick vi skita i bion. Och jag hade ju inte pengar så att det räckte så att jag kunde betala hennes heller så planerna ändrades. Vi bestämde oss för att gå ner och se lite folk som kommer i mål efter att kört 30 mil runt vättern, men det blev förtråkit så istället vi gick runt lite, visst låter det kul? men det va det ju inte hah. Sen så tog vi och åkte hem, jag åkte hem och åt för jag hade inte käkat nån mat på väldigt länge. Så jag åkte hem käkade, men meningen va att jag skulle hem till Jossan när jag hade ätit, och tänkt mig att pappa skulle få möta mig när jag cyklar hem. Men han skulle tydligen upp och jobba kl 4 på morgonen efter vätternrundan. :o Så han gick ju och la sig ganska tidigt så jag bestämde mig att stanna hemma för jag gillar inte cykla i mörker själv jag är ju mörk rädd haha... Så jag har mest varit hemma idag kan man ju säga. Men imorn ska vi göra ett nytt försök med bion, men imorn ska jag ochså verkligen försöka skriva ett mycket roligare inlägg än det här jag lovar! Vem vill läsa det här igenkligen ni väljer själva men imorn dyker nog ett roligare inlägg upp om ni har tur ; ) Adiòs ha det bra ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0