Åka och jobba nere på vätternrundan för motala tidning .

Sorry att jag aldrig uppdaterade i boggen men
vårt internet är så knöligt just nu man kan bara ha internet på en dator ,
för precis när jag hade tänkt uppdatera i bloggen så ville philip ha internet på sin dator (altså min bror)
för han hade 3-4 kompisar här så dom skulle spela hög musik
och så gick dom hem sent i natt men btw

Igår fick jag mamma och kolla färdigt på en hel film med mig Twiligt
men den slutade vid kvart över ett
hon ville hela tiden gå och lägga sig men neej det fick hon inte för mig
för hon jobbar ändå kväll idag sa jag .

Idag åker jag ner till stan och jobbar lite för motala tidning
på vätternrundan vad gör man inte för pengar ? haha
så jag ska va ute i rengnet från 13.00-16.00
men hoppas bara att det inte börjar ösregna

Och igår så läste jag lilla kjells blogg och han ska köra vätternrundan jag måste dit och se!!
Ni vet kjell eriksson radio/tv sak. http://www.kjelleman.se/ här är hans blogg

Bilder ifrån vickan kommer när jag har kommit hem ifrån stan och duschat och så

nu ska jag inte skriva mer så det inte blir ett aldeles förlångt inlägg

Men kom till stan mellan 1 och 4  vettja ; )

Adiòs Amigos =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0