25års kalas 26 juni o en dag med Lovi

Igår så va jag ju på 25års kalas kusinen Malin fyllde det för nån vecka sen
Så vi va där halv sju och kom hem vid 01.15
Det va så himla kul ibland kan släktträffar va ganska roliga hah
iaf om man nästan aldrig träffar kusinen bara för hon
har bott i skövde ett bra tag men nu flyttat hit igen ;-)

 Vi fick en drink när vi kom dit riktigt god!
Sen blev det varmrätt GRILLAT!
Tillsist fick vi efterrätt; )

Hittade en gullunge bilden får avsluta efter en härlig kväll ; -)

En dag men Lovi: Men idag har jag vart med Lovi alltid lika tråkigt att va med henne det suger hah NOT
Tog cykeln hem till henne sen drog vi till brådstorpskolan o snackade
Sen bestämde vi oss att åka o äta nånstans hon ville napoli o jag ville typ donken va inte
sugen på pizza eller kebab men tillslut när vi hade cyklat runt ett bra tag så åker vi förbi stan
o kommer på att vi kan käka Sibylla men gud va stark sås men det blev ändå kebab för mig hah
men fy aldrig mer äta kebabtallrik där BLÄÄ! hah
Men efter det drog vi till maxi då så ser jag filmer 2 för 99 så då passade jag på ; )
och så köpte jag nötter sen drog vi hem till lovi o satt vid datorn o sen snackade.
Lovi och jag har mer planer för imorn men det får ni höra då mohah=)
Men godnatt ni får nöja er med dethär idag ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0