21/7

Ett nytt inlägg hah ; )
Vad har jag gjort idag? Sov till halv elva, fixade mig, gick ut med otto,sen sminkade jag mig,
städat mitt rum o som fan i min garderob/klädkammare, ätit o väntat på Borènska o Jossan

Innan Frida o Jossan kom så satt jag o va helt uttråkad, genom att kolla på allsång på skansen
det söög!
Sen när dom kom så kollade vi på film o åt melon,glass o chips gött haha =)
men min bror ska jobba imorn o vi är ensamma hemma så jag kunde inte va sen efter

Men som sagt Philip o jag är ensamma hemma mamma kommer hem imorrn bitti 
och imorn tror jag jag inte har några planer?
som det ser ut som iaf men kanske blir en sväng förbi morfar o se hur han mår, sen
ska jag försöka boka en tid till att färga utväxten o mina ögonfransar hoppas det blir av snart ; )

Men här kommer lite härliga bilder
från igår då först bara Lovi o jag sen så kommer Vickan in <3

 Kanalen
 Träffade min trä Kusin
 Lovi/veckans klant...hah
 Vaddå SÖT?
 Sen kom vi till rävarbacken som va mitt helvete
 Lovi va på G med kameran
 Rävarbacken
 Lovi
 Bilden på Lovi o Vickan får avsluta dethär inlägget

Godnatt på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0