Usel på inlägg

Hellu!
jag är väldigt usel på att blogga hah
men jag tänker oftast att jag ska blogga på kvällen men
igår kväll va jag på bio ''Harry Potter'' från
kl 21 lite efter 23.30
så då var jag för trött men
idag så har jag firat farmor som fyller 75 på tisdag
Snacka om ungar ingen skillnad om två st är borta
det är alltid nån unge som inte är nöjd som skriker eller bråkar!
Så det blir helt fel i huvet när man åker hem helt tyst
jag lovar jag får jämt huvudverk efter släktträffar hah
Både jag o philip behövde ta en huvudverkstablett när vi kom hem

Men överraskningen till farmor va att lämna in hennes bil
o fick helt ny färg o sånt, den som såg så skrotig ut behövde
verkligen en ny klick färg på sig haha ;-)

Men sen när jag kom hem ja så va jag med Vickan, Lovi o Becca det
ett tagsen tycker jag att det känns som
men sen drog Becca hem för att äta
då så kollade vi på film
men hon kom inte tbx som det va tänkt
regnade ju o sånt usch jag gillar verkligen inte sånt
gillar inte heller o cykla o skit i regn men aja nu kommer
lite bilder ifrån....

Marias sommarstuga
   Becca
   Vickan
   Maria
   Lovisa o alla ser att hon flummar sig  så ingen panik Lovi hah ; )
   Sen tog jag över kameran
   Som sagt jag tog kameran
   Grillade korv
   Rodde ut med deras båt o jag va kung påre, not hah
   Maria, Sen så fick Becca fortsätta ha kameran
   ;-)
 24 grader i vattnet härligt eller vad ?
   Medans Maria försökte njuta eller nåt så blev det att jag skvätte ner henne ; )
bilden avslutar o imorn LOVAR JAG att bilder från Semester dyker upp

Godnatt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0